Продавець ЗАВОД ООО "ИТЗ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
61 відгук
Запчасти для транспортеров и конвейеров
+38(095)-041-50-45
+38(067)-571-20-44
Кошик

Стрічки конвеєрні ТК-200,БКНЛ-65

 

Конвеєр (англ. conveyer, від convey - перевозити), транспортер, машина безперервної дії для переміщення сипких, кускових або штучних вантажів.

 

Класифікація конвеєрів


Основний класифікаційний ознака Конвеєра - тип тягового і грузонесущего органу. Розрізняють К. з стрічковим, ланцюговим, канатним тяговими органами і К. без тягового органу (гравітаційні, інерційні, гвинтові). Конвеєра з тяговим органом можуть бути по виду грузонесущего органу стрічковими, пластинчастими, люлечными, скребковими, ковшовыми та ін. Для таких К. характерно спільне з робочим органом рух вантажу на робочих ділянках. Тягове зусилля передається або грузонесущим елементом, або елементом, проталкивающим або тягне вантаж по нерухомому жолобу, трубі, настилу і т. п. Для Конвеєра без тягового органу характерно роздільне рух вантажу і робочих органів, що здійснюють круговий обертальний (роликові гвинтові Конвеєри) або зворотно-поступальний робітничий рух (наприклад, інерційні Конвеєра). К. можуть мати машинний привід (найбільш часто електричний, рідше пневматичний) або вантаж може переміщатися під дією сили тяжіння (гравітаційні Конвеєра).
В залежності від умов використовують Конвеєра підлогові і підвісні. Підлогові Конвеєри можуть бути стаціонарними, пересувними або переносними. На Конвеєрах можна переміщати вантаж в горизонтальній або близькою до неї похилій площині (стрічкові, пластинчасті, візкові, скребкові, роликові гвинтові, вібраційні, хитні); у вертикальній або близькою до неї похилій площині (скребкові, ковшові, гвинтові, вібраційні К.); в будь-якій площині. В останньому випадку К. складаються з чергуються горизонтальних, вертикальних або похилих ділянок (підвісні, ковшові, скребкові, колискові та ін). Крім того, К. можуть відрізнятися в залежності від виду переміщуваних вантажів - насипних або штучних. Конструкція деяких Конвеєрів дозволяє транспортувати як насипні, так і штучні вантажі. Особливі групи К. складають елеватори, вертикальні К. з підвісними ковшами, люльками або полицями, ескалатори, спеціальні пластинчасті і стрічкові К. для переміщення людей, крокуючі конвеєри, тримери, стакеры для штабелювання колод, а також комбіновані (наприклад, роликоленточные Конвеєра типу «Рапистан», що забезпечують утримання штучних вантажів на спусках з заданими інтервалами) і т. д.



Основні типи конвеєрів



Стрічкові Конвеєра використовують для переміщення вантажів на відстані, що досягають іноді 10-12 км і більше. Такі К. зазвичай складають з окремих секцій. Траса Конвеєра в горизонтальній площині прямолінійна, а у вертикальній може бути похилій або мати більш складну конфігурацію. Тяговий і вантажонесучий орган - стрічка , яка рухається по стаціонарних роликоопорам, огинаючи приводний, натяжна, а іноді і відхиляючі барабани. Вантаж переміщується на стрічці разом з нею. В залежності від типу роликоопор стрічка має плоску або жолобчасті форму. Конвеєр стрічковий з плоскою стрічкою використовується переважно для переміщення штучних вантажів. Необхідне натягнення стрічки забезпечує натяжна станція, зазвичай вантажна, а в пересувних Конвеєрах - гвинтова. Привід Конвеєра (привідна станція) складається з електродвигуна, редуктора, барабана і з'єднувальних муфт. Завантаження сипкого вантажу на стрічку виробляють через напрямний лоток або воронку, а розвантаження - через кінцевий барабан або за допомогою плужковий або барабанного скидача. Стрічкові Конвеєри мають високу експлуатаційну надійність, забезпечують продуктивність від декількох т/год до декількох тисяч т/ч. Ширина тканинних стрічок К. від 300 до 2000 мм, швидкість руху стрічок складає 1,5-4,0 м/с. Короткі пересувні стрічкові Конвеєра монтуються на колісному ходу та використовуються на вантажно-розвантажувальних роботах та в будівництві.
Пластинчасті Конвеєри призначені для переміщення в горизонтальній площині або з невеликим нахилом (до 35°) важких (500 кг і більше) штучних вантажів, крупнокускових, в тому числі острокромчатых матеріалів, а також вантажів, нагрітих до високої температури. Пластинчасті К., стаціонарні або пересувні, мають ті ж основні вузли, що і стрічкові. Вантажонесучий орган - металевий, рідше дерев'яний, пластмасовий настил-полотно, що складається з окремих пластин, прикріплених до 1 або 2 тягових ланцюгів (втулочно-роликовий). Настил може бути плоским, хвилястим або коробчатого перерізу, без бортів або з бортами. Тягові ланцюги огинають приводні і натяжні зірочки, встановлені на кінцях рами. Розрізняють пластинчасті Конвеєри загального призначення (основний тип) і спеціальні. До останніх належать онвейера. з просторовою трасою, розливні машини для металу, пасажирські ескалатори та ін. Швидкість руху вантажу невелика - 0,3 - 1,0 м/сек. Для збільшення продуктивності Конвеєра з плоским настилом доповнюють нерухомими бортами. Типові пластинчасті К. мають продуктивність до 2000 т/ч.

Скребкові Конвеєри переміщають вантаж рухомими по жолобу або труби шкребками. Такі К. використовують для переробки сипких або кускових вантажів, що надходять в жолоб через завантажувальну воронку. Робочою гілкою зазвичай є нижня, рідше - верхня, іноді обидві гілки. Контур перерізу жолоба і конфігурація скребків повинні бути однаковими - прямокутної, напівкруглої, трапецеїдальної форми. Скребки бувають штампованими з листової сталі або литими, а жолоби виготовляють металевими, рідше дерев'яними. Скребкові К. порівняно з пластинчастими мають меншу масу, можуть завантажуватися і розвантажуватися в будь-якій точці по всій довжині жолоба. Застосування скребкових К. обмежено через подрібнення вантажів і швидкого зносу жолоби, особливо при переміщенні абразивних матеріалів. Крім того, для скребкових К. характерний великий витрата енергії, що витрачається на подолання шкідливих опорів. Швидкість робочого органу скребкових К. 0,16-0,5 і рідше - 1,0 м/с, продуктивність 50-350 т/ч. Скребкові К. зазвичай застосовуються для переміщення вантажу на відстані до 100 м.

Різновидом скребкових Конвеєрів є Конвеєра з зануреними скребками, у яких скребки перекривають лише частину перерізу жолоба, а вантаж заповнює всю робочу гілку жолоба або більшу її частину. Такі Конвеєра можуть мати складну трасу і використовуються для переміщення вантажів (зазвичай дрібносипких) в горизонтальному, вертикальному і похилому напрямках зі швидкістю 0,1 - 0,25 м/с. Особливу групу скребкових Конвеєрів складають трубчасті Конвеєра, тягова ланцюг і скребки яких розміщені всередині труби, причому скребки заповнюють всі її переріз. Такі Конвеєра також можуть мати просторову трасу.

Конвеєра з несучими та провідними ланцюгами, на відміну від інших типів К., не мають грузонесущего органу і застосовуються головним чином в потокових лініях при конвеєрній збірці. На К. з несучими ланцюгами вантажі встановлюються безпосередньо на тягові ланцюги, ковзні в нерухомих направляючих. На К. з провідними ланцюгами вантажі пересуваються по нерухомих опорних шляхами, безпосередньо по підлозі цеху або мають власний колісний або гусеничний хід. У масовому і серійному виробництві на складальних роботах застосовують так звані візкові конвеєри. Вони являють собою візки, сполучені тягової ланцюгом і рухомі по замкнутій трасі. На візках виконують основні процеси ливарного виробництва (формування, заливання, охолодження) або складання машин і вузлів.

Підвісні Конвеєри з ланцюговим тяговим органом служать для безперервного (рідше періодичного) переміщення штучних вантажів. Траса таких Конвеєрів зазвичай просторова замкнута, має складний контур. Підвісні К. поділяють на 3 групи: грузонесущие (каретки для вантажу постійно з'єднані з тяговим органом); тягнучі (каретки також постійно з'єднані з тяговим органом і мають гаки для приєднання візків, що пересуваються по підлозі цеху або складу); штовхають (каретки не зв'язані постійно з тяговим органом і пересуваються по підвісних шляхах). Застосування підвісних Конвеєрів дозволяє вирішити проблеми комплексної механізації та автоматизації вантажно-розвантажувальних і складських робіт на стику внутрішньоцехового, внутрішньозаводського та магістрального транспорту. Значна роль їм приділяється і у створенні повністю автоматизованих складів.

Гвинтові Конвеєри служать для переміщення пилоподібних і дрібнокускових вантажів в горизонтальній або похилій (до 20°) площинах, рідше у вертикальній площині (К. з швидко обертаються гвинтами). К. має закритий металевий жолоб, всередині якого обертається вал з лопатями, розташованими по гвинтовій лінії. Лопаті можуть бути суцільними (для легкосыпучих вантажів), стрічковими (для вологих і кускових вантажів) і у вигляді окремо укріплених на валу лопаток (для липких і слеживающихся вантажів). При обертанні гвинта лопаті проштовхують вантаж вздовж жолоба. Гвинтові К. складаються з секцій довжиною 2-4 м, загальна довжина К. не перевищує зазвичай 60 м, діаметр ринви 100-600 мм Гвинтові К. прості по конструкції, зручні в експлуатації, особливо при транспортуванні пилять вантажів. Однак лопаті і жолоб К. порівняно швидко зношуються, вантаж подрібнюється і стирається, крім того, потрібна підвищена витрата енергії.

Роликові Конвеєри служать для переміщення штучних вантажів з плоскою, ребристою або циліндричною поверхнею. На нерухомих осях рами Що обертаються в підшипниках ролики. Довжина ролика повинна бути трохи більше ширини або діаметра вантажу, а відстань між роликами дещо менше половини довжини вантажу. Дрібні вантажі зі складною конфігурацією переміщують на такому К. в ящиках або на піддонах. Роликові Конвеєри бувають 2 типів: гравітаційні і приводні. В гравітаційних Конвеєрі, що встановлюються з ухилом в 2-5°, ролики вільно обертаються під дією сили ваги переміщуваного вантажу. У приводних Конвеєрах ролики мають груповий привід від двигуна. Такі Конвеєри застосовують, коли потрібно забезпечити постійну швидкість руху вантажів, переміщати їх у строго горизонтальній площині або піднімати під деяким кутом. Роликовий Конвеєр складається з секцій, кожна довжиною 2-3 м. В залежності від конфігурації траса може включати в себе криволінійні і відкидні секції, поворотні круги та стрілочні переводи і т. д.


У найпростішому хиткому Конвеєрі жолоб знаходиться на пружних стояках, жорстко закріплених на опорній рамі під деяким кутом до вертикалі. Кривошипний механізм з приводом від електродвигуна повідомляє жолобу змінні за напрямом руху. Жолоб при русі вперед трохи піднімається, а при русі назад опускається (хитається). При цьому змінюється тиск вантажу на жолоб. При русі жолоби тому вантаж ковзає вперед, просуваючись на деяку відстань.

На цьому Конвеєрі. вантажу повідомляються несиметричні коливання. В результаті плавного руху труби К. вгору і різкого руху вниз відбувається відрив частинок вантажу від поверхні труби і переміщення їх уздовж неї. В залежності від діаметру труби 350, 500 і 750 мм - продуктивність вібраційних Що відповідно становить 50, 75 і 150 т/год. Найбільш висока можлива продуктивність 400 т/год, найбільша довжина - 100 м. Спеціальні типи вібраційних Конвеєра. застосовують також для переміщення вантажів вгору .

Техніко-економічна характеристика. Ефективність використання Конвеєра. в технологічному процесі будь-якого виробництва залежить від того, наскільки тип і параметри обраного К. відповідають властивостям вантажу і умов, в яких протікає технологічний процес. До таких умов відносяться: продуктивність, довжина транспортування, форма траси і напрям переміщення (горизонтальне, похиле, вертикалі, комбіноване); умови завантаження і розвантаження Конвеєра.; розміри вантажу, його форма, щільність, абразивність, кусковатость, вологість, температура та ін; ритм і інтенсивність подачі, а також різні місцеві фактори.

Высокая производительность, простота конструкции и сравнительно невысокая стоимость, возможность выполнения на Конвейерами различных технологических операций, невысокая трудоёмкость работ, обеспечение безопасности труда, улучшение его условий - всё это обусловило широкое применение Конвейеров во всех областях народного хозяйства: в чёрной и цветной металлургии, машиностроении, горной, химической, пищевой и др. отраслях промышленности. В промышленном производстве Конвейера являются неотъемлемой составной частью технологического процесса. Конвейера позволяют устанавливать и регулировать темп производства, обеспечивать его ритмичность. Являясь основным средством комплексной механизации и автоматизации транспортных и погрузо-разгрузочных процессов, и поточных технологических операций, Конвейеры вместе с тем освобождают рабочих от тяжелых и трудоемких транспортных и погрузочно-разгрузочных работ, делают их труд более производительным.

Широка конвеєризація становить одну з характерних рис розвинутого промислового виробництва. Це пояснюється тим, що впровадження завантажувальних і розвантажувальних, дозувальних, рахункових і вагових автоматів, автоматичних очищувальних і змащуючих пристроїв, різноманітної контрольної, захисної і блокувальною апаратури, засоби автоматичного управління неможливо без застосовува

 

Інші статті